05 czerwca 2019

Glebogryzarka NAC - coś dla ogrodników





Dawno mnie tu nie było moi mili a to za sprawą że na dobre wsiąkłam w mój ogródek działkowy, więc jak nie ma mnie w domu albo na placu zabaw z dziećmi to "wypoczywam" na Rodos. 

Szczęśliwą posiadaczką ogródka działkowego jestem od niespełna dwóch. Niestety oprócz samej przyjemności przebywania na łonie natury jest to również ciężka praca. Zakładając warzywnik zmagałam się własnoręcznie z przekopywaniem ziemi a niestety dla kobiety uwierzcie mi, nie jest to łatwa sprawa. Usłyszałam kiedyś rozmowę dwóch działkowiczów na temat glebogryzarek i zaczęłam szukać czegoś na ich temat w internecie. Nie wiedziałam nawet że istnieje takie urządzenie ogrodnicze i powiem szczerze, że jestem pod wielkim wrażeniem jego funkcjonalności funkcjonalności. 

Natknęłam się na glebogryzarki firmy NAC i szczególnie w oko wpadł mi model TIE75-S. Model ten zwrócił moją uwagę i powiem że od razu pomyślałam że jest to urządzenie idealne dla mnie. Po pierwsze nie musiałabym się męczyć z przekopywaniem i spulchnianiem ziemi pod warzywa co znacznie ułatwiłoby mi pracę, to jeszcze oszczędziłabym moich sił, nie wspominając już o moim cennym czasie. Glebogryzarka usprawniłaby mi prace również w przygotowaniu gleby pod rabaty kwiatowe które muszę końcem jesieni przenieś w inne miejsce. Po drugie NAC TIE75-S nie ma wielkich gabarytów więc bez problemu wstawiłabym ją do mojej narzędziówki. Szerokość jej ostrzy ma zaledwie 36cm więc w sam raz na mój użytek. Po trzecie - dużą zaletą jak dla mnie jest fakt, że jest ona na prąd. Ze względu na to, iż do działki dojeżdżam autobusem to nie byłoby mi poręcznie jeździć z kanisterkiem z benzyną. 

Glebogryzarka Nac to niewielkie urządzenie do podstawowych prac w ogrodzie, które wymagają dużego wysiłku fizycznego i jest ona idealna dla kobiety bo życie trzeba sobie ułatwiać a nie utrudniać.

Czy ktoś z Was ma taką glebogryzarkę? Zadowoleni jesteście? Ja muszę ją sobie sprawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz