09 sierpnia 2019

Chrupki STAR - postaw na smak



Witajcie po mojej długiej nieobecności. Chciałam Wam dzisiaj przedstawić produkty które ostatnio miałam przyjemność testować. Były to chrupki kukurydziane firmy STAR. Dostałam do testowania trzy smaki: chrupki serowe, chrupki zielona cebulka oraz prażynki bekonowe. Ponieważ ja i moje dzieci jesteśmy wielkimi łasuchami jeśli chodzi o tego typu przekąski, była to dla nas wielka przyjemność chrupania.



Co na temat chrupek Star? A więc przede wszystkim nie są one smażone i nie zawierają konserwantów a to są wg mnie najważniejsze zalety tego produktu. Chrupki są kukurydziane i dzięki temu są naprawdę chrupiące.



Smak? Hmm…. Bardzo dobry. Chrupki o smaku zielonej cebulki są odpowiednie słone i chrupiące, mają kształt kółeczek i wygodnie się je chwyta i je. Chrupki serowe są idealnie serowe i pachną kukurydzą i serem.  Moim faworytem był smak zielonej cebulki chociaż smak serowy uplasował się zaraz na drugim miejscu.


Nie mogę osobiście ocenić prażynek bekonowych z racji mojego wegetarianizmu ale dzieciom jak i znajomym również smakowały.


Chrupki Star można znaleźć w większości sklepów osiedlowych i są w naprawdę dobrej cenie. Są idealne na niespodziewaną wizytę czy zaplanowaną imprezę. Ponieważ ja, jak wspomniałam wcześniej, uwielbiam tego typu przekąski preferuje je także w gronie domowników przy wspólnym oglądaniu filmów.
Zaraz, zaraz zapomniałam bo się rozpędziłam z plusami na temat chrupek ale niestety mają one też minus – uzależniają 😈





#ChrupkiStar #PostawNaSmak #StarZielonaCebulka #StarSer #sponsorowaneprzezstar #testowanie #przekąska #chrupki #serowe #zielonacebulka #impreza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz