27 maja 2018

Słodki maj z Werther's Original Soft Eclairs





Lubicie słodkości? A kto ich nie lubi prawda? Raz na jakiś czas można ponieść się słodkiej pokusie. Ja właśnie poddałam się takiej pokusie będąc ambasadorką Werther's Original. Dostałam pyszne słodkie  Werther's Original Soft Eclairs dzięki którym wróciły do mnie wspomnienia z lat mojego dzieciństwa - lat beztroskości i nieustającego szczęścia. 





Cukierki Werther's Original Soft Eclairs to idealne połączenie miękkiego karmelu rozpływającego się w ustach z pysznym czekoladowym nadzieniem któremu ciężko się oprzeć.  Te wyjątkowe cukierki łączą w sobie bogaty niepowtarzalny smak i niezwykłą delikatność. Po otworzeniu opakowania ciężko było mi się powstrzymać od sięgnięcia po kolejnego cukierka.



Werther's Original Soft Eclairs powoli rozpływają się w ustach a dzięki temu mam długą chwilę na delektowanie się ich smakiem. Są idealne i rzec można że tak właśnie smakuje przyjemność.




Co mogę powiedzieć o cukierkach? Są bardzo dobre jakościowo. Zachwycą zarówno dzieci jak i dorosłych. Jak wszystkie cukierki Werther's Original są bardzo dobre, ale te najbardziej skradły moje serce  bo uwielbiam połączenie karmelu z czekoladą, która jest słodziutka i pyszna. Mogę się wraz z nimi zrelaksować i zatopić na chwilę w marzeniach.




Cukierki są wręcz idealne ale jak zawsze jakiś minus też znaleźć się musi i tu uwaga - karmelki uzależniają - jak sięgniesz po jednego masz ochotę na następnego bo nie sposób się im oprzeć.

Podrzucam ten pyszny słodycz swoim dzieciom- synkowi do plecaka a córeczce do worka przedszkolnego, ich radości nie ma końca uwierzcie. Oczywiście przy sobie też mam małe co nieco bo któż by się im oparł - na pewno nie ja  😉




#softeclairs #swiatkarmelu #werthersoriginal #rekomendujto



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz