29 marca 2018

Mentos Pure Fresh - eksplozja świeżości



Ostatnio miałam przyjemność brać udział w kampanii Streetcom i wypróbować mentosy Pure Fresh. Dostałam je w dwóch wersjach smakowych: Fresh Mint oraz Tutti Frutti. Powiem szczerze, że mentosy zawsze kojarzyły mi się z cukierkami do żucia które uwielbiam (w szczególności Choco). Mentos Pure Fresh są gumami do żucia ale nie takimi zwykłymi o czym zaraz Wam napiszę.


Po pierwsze są one w okrągłych drażetkach (domena mentosów 😉), po drugie pokryte są delikatną chrupiącą skorupką, a po trzecie... no właśnie i tu najważniejsze - ich środek wypełniony jest pysznym płynnym nadzieniem. O tak i to jest właśnie ich oryginalność. Najpierw czujemy słodki smak skorupki a po przegryzieniu pyszne nadzienie które podczas żucia łączy się z delikatną gumą. Powiem Wam, że naprawdę przyjemnie żuje się te gumy, a skłonna bym była użyć tutaj nawet słowa delektuje.


Mentos Pure Fresh Fresh Mint są to gumy do żucia, które mają w środku płynne miętowe nadzienie dające na długo natychmiastowe poczucie świeżości.


Mentos Pure Fresh Tutti Frutti są to natomiast gumy do żucia, które mają w środku płynne miętowo-owocowe nadzienie, które nie daj że odświeżają, to mają słodką nutę. Dzięki temu są też delikatniejsze. Wersja ta na pewno przypadnie do gustu tym z Was co nie przepadają za mocną miętą.


Gumy mentos Pure Fresh znajdują się w bardzo wygodnym poręcznym opakowaniu. Zapakowane są w małe rolki po 8 sztuk. Kieszonkowa wersja zmieści się bez problemu w małej torebce czy kieszeni - możesz ją więc bez problemu zabrać ze sobą wszędzie i w każdej sytuacji cieszyć się natychmiastowym odświeżeniem. Po wyciągnięciu gumy wystarczy zawinąć papierek na rolce aby kolejna guma się nie wydostała, co niestety czasem zdarzało mi się z gumami w torebeczce kiedy źle ją zacisnęłam.


Nie wiem jak Wy, ale ja lubię mieć przy sobie zawsze gumy do żucia. Lubię się odświeżyć po zjedzonym w pracy posiłku czy słodkiej przekąsce na mieście. Mentosy Pure Fresh pozwalają mi na długo utrzymać świeży oddech a teraz kiedy jest nowa wersja kieszonkowa i potrzebuję sięgnąć po porcję odświeżenia to zawsze mam je przy sobie.


A czy Wy mieliście już przyjemność poczuć tą eksplozję świeżości z mentosami Pure Fresh?


#ambasadorstreetcom #EksplozjaŚwieżości #FreshMint #gumadożucia #gumymentos #kampania #Mentos #MentosPureFresh #odświeżenie #streetcom #świeżyoddech #testowanie #Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości #gumadożucia #mentosmagumy #TuttiFrutti

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji ich jeszcze wypróbować ale z chęcią po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń