25 marca 2018

BLIK to takie proste



 




Dzisiaj napiszę Wam o pewnym sposobie płatności a mianowicie o BLIKu. Użyłam go całkiem niedawno, chociaż słyszałam o nim wcześniej - ale jakoś miałam obawę przed płatnością tym sposobem. Przekonałam się jednak, że płatność BLIKiem jest bardzo wygodna, szybka a zarazem bezpieczna.

Bardzo często robię zakupy online, głównie przez smartfona ,i powiem szczerze, że żałuję że wcześniej nie korzystałam z tego sposobu płatności, bo teraz robiąc zakupy robię tylko BLIK i już opłacone. Szkoda tylko, że kasa idzie z mojego konta, no ale ;) 

Co zrobić, żeby w ogóle skorzystać z płatności BLIK? Trzeba posiadać po pierwsze konto w jednym z banków które udostępniają płatność BLIK (ja mam w Millenium). Po drugie trzeba być posiadaczem smartfona, a po trzecie posiadać aplikację swojego banku.

Telefon towarzyszy mi zawsze i wszędzie. Jest niezbędny w poczekalni do lekarza czy salonie fryzjerskim. Nie rozstajemy się ze sobą nigdy więc zakupy online robię dosłownie z każdego miejsca, potem tylko BLIK i czekam na przesyłkę. Prawda że proste?


Ale to nie wszystko - co jeszcze oferuje BLIK oprócz płatności online? A więc płatność w sklepach stacjonarnych, wypłaty z bankomatów oraz wpłaty we wpłatomatach. Można też wykonać przelew na numer telefonu pomiędzy klientami różnych banków co jest bardzo przydatne w sytuacji gdy np. chcemy się rozliczyć za zamówioną wspólnie pizzę a nie mamy akurat przy sobie gotówki. 

 
Coraz więcej sklepów internetowych umożliwia płatność BLIK. Ja moją pierwszą płatność BLIKiem zrobiłam w sklepie Zalando do którego dostałam kartę upominkową. Gdy umieściłam zakup w koszyku wybrałam płatność BLIK, następnie przepisałam kod BLIK z aplikacji banku i kliknęłam zapłać. Potwierdziłam transakcje pinem i czekałam... no właśnie czekałam co dalej a to było już! No cóż powiem szczerze, że nawet nie wiem kiedy zapłaciłam. Trwało to dosłownie chwilę. W pierwszym momencie przestraszyłam się nawet, że zrobiłam coś nie tak bo poszło to wszystko za szybko - aż dziwnie. Przekonałam się jednak, że wszystko jest w porządku a płatność była po prostu tak błyskawiczna, że aż przeoczyłam ten moment.




Co mogę powiedzieć o tym całym BLIKu? A więc:

BLIK jest bezpieczny – wygenerowany 6-cio cyfrowy kod jest jednorazowy i unikalny bo przypisany tylko i wyłącznie do konkretnego konta. Do tego ważny jest on tylko przez 2 minuty. Gdy otrzymamy prośbę o potwierdzenie płatności mamy tam wszystkie dane dotyczące naszego kontrahenta, dodatkowo każdą płatność ponad 50zł trzeba potwierdzić kodem pin.

BLIK jest wygodny – nie muszę logować się do banku, przepisywać kodów z smsa. Posiadam konto w Millenium i nawet nie muszę wpisywać pinu bo mam ustawiony widget BLIKA więc od razu widzę sześciocyfrowy kod. Robiąc zakupy w stałych sklepach online wystarczy że podczas potwierdzania pierwszej płatności zaznaczymy, że chcemy zapamiętać sklep i przy kolejnych zakupach nie musimy już wpisywać kodu - wystarczy wybrać płatność BLIK i potwierdzić zakup wpisując nasz kod pin i już. Gdy nie chcemy już robić zakupów w danym sklepie można go bez problemu usunąć z listy zapamiętanych sklepów. 

BLIK jest prosty – ot po prostu BLIK i jest.

Proces płatności BLIKiem jest bardzo prosty i teraz jeśli będzie taka opcja będę płacić właśnie w ten sposób. A czy Wy już blikowaliście? 😉

#ambasador #bezpiecznepłatności #blik #blikijest #blikijuz #kampania #płatnośćblikiem #shopping #szybkieplatnosci #szybkiezakupy #szybkiprzelew #trnd #udanezakupy #zakupy #zakupyonline #zalando

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz