12 września 2017

Z natury dla zdrowia - jogurty naturalne Zott Primo





Witajcie po krótkiej przerwie. Po raz kolejny miałam przyjemność brać udział w testowaniu jogurtów naturalnych Zott Primo ale tym razem nie tylko tych z dodatkami ale wszystkich jego rodzajów.
W kampanii mogłam zakupić następujące jogurty:

• Jogurt Naturalny Zott Primo słodzony miodem
• Jogurt Naturalny Zott Primo bez laktozy
• Zott Primo Jogurt Grecki
• Zott Primo Jogurt Gęsty
• Zott Primo z dodatkami owocowymi lub musli
• Zott Primo pitny bez laktozy
• Zott Primo pitny słodzony miodem





Muszę Wam powiedzieć że ja jestem wielbicielką jogurtów właśnie tych naturalnych, choć wiem, że jednak sporo osób za nimi nie przepada wybierając te smakowe słodzone za którymi ja z kolei nie jestem. Jogurty Zott Primo goszczą w mojej lodówce bardzo często gdyż nieukrywam, jest to jedna z moich ulubionych firm.

Niestety nie udało mi się zakupić przy tej kampanii ambasadorskiej jogurtów pitnych ani jogurtu naturalnego słodzonego miodem, ale liczę że wkrótce ukażą się w sklepach bo jestem bardzo ciekawa ich smaku.

Ogólnie o jogurtach naturalnych Zott Primo? No właśnie, przede wszystkim są naturalnie naturalne i to jest ich największą zaletą ;-) Ich smak jest delikatny, zaś konsystencja wspaniale kremowa.

Jeśli chodzi o jogurty Zott Primo z dodatkami to musli oraz musy owocowe stanowią idealny duet z jogurtem – czuć naturalność jogurtu delikatnie wzbogaconą owocem czy musli nie ma tutaj efektu przesłodzenia co niestety w zwykłych smakowych jest to wyczuwalne.

 


Jeśli lubicie kombinować z jogurtami dodając własne dodatki typu granola, musli czy skomponowane przez siebie mieszanki to polecam Wam jogurt naturalny Zott Primo gęsty. Jest on także idealny do sporządzania różnych koktajli oraz świetnie nadaje się do zaprawiania zup.

Polecam także jogurt Zott Primo grecki jest on wspaniałą alternatywą dla tłustej śmietany. Dodajemy go do mizerii, pomidorów z cebulą czy mixów sałat i dzięki niemu nasze danie jest po prostu fit.  Jogurt grecki stanowi także bardzo dobrą podstawę do dipu w połączeniu z przyprawami, warzywami czy pastami warzywnymi. Równie dobrze nadaje się do tego też jogurt naturalny gęsty.


Cechą charakterystyczną jogurtów naturalnych Zott Primo jest to, że są one naturalne i nie zawierają cukru i chyba o to chodzi, prawda? Ja staram się dbać o to co jem, więc wybór tych jogurtów jest dla mnie oczywisty. Przekonałam do nich także moje dzieci, choć one chyba bardziej wolą wersję z dodatkiem musli niż te owocowe.


Zott Primo ma całkiem spory wybór jeśli chodzi o jogurty naturalne a wśród nich znajdują się także jogurty bez laktozy co powinno ucieszyć osoby który nie mogą jej spożywać. Ciekawie też zapowiada się ten którego niestety jeszcze nie próbowałam czyli jogurt z miodem, ale za niedługo go dorwę ;-)

Ja zdecydowanie #jestemPrimo a Wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz