07 lipca 2017

Pasty warzywne Podravka - smak kuchni śródziemnomorskiej





Ostatnio miałam okazję brać udział w kampanii pełnej wyzwań kulinarnych. Poznałam mianowicie bogactwo smaku past warzywnych Podravka.

Dostałam do spróbowania pasty Ajvar Podravka w dwóch wariantach: łagodnym i ostrym, oraz Relish Podravka.



Ajvar Podravka jest wyjątkowym połączeniem dojrzałych bakłażanów z czerwoną papryką, mamy do wyboru dwie wersje łagodną i ostrą. Czuć w niej wyraźnie warzywa szczególnie paprykę.

Relish Podravka jest pastą na bazie ogórka z czerwoną papryką, pomidorami, cebulą i przyprawami. Pasta ta jest dobrze doprawiona, bardzo ciekawa w smaku.



Pasty te są przygotowane według oryginalnej chorwackiej receptury i doskonale nadają smak potrawom.

Cóż mogę o nich powiedzieć? Są idealne do dań warzywnych, mięsnych i potraw z grilla. Są dobrym dodatkiem  do sosów i gulaszów. Pasują także do kanapek, tostów, zapiekanek i pizzy. Po wymieszaniu z jogurtem naturalnym stanowią świetny dip do paluszków, krakersów i chipsów.



Mnie osobiście pasty Podravka urzekły bo nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników, są zrobione na bazie naturalnych składników z wysokiej jakości warzyw dojrzewających w klimacie śródziemnomorskim. Są mocno warzywne i nadają wyrazistości potrawom.



Są to pasty bardzo uniwersalne, gdyż można je stosować do różnego typu potraw. Ich konsystencja jest gęsta, zawierają drobne wyczuwalne kawałki warzyw co jest dużym plusem jak dla mnie. Świetnie smakują w połączeniu z ryżem i kaszami.



Dla mnie te pasty są świetną alternatywą dla ketchupu do zapiekanek czy parówek.  Cieszę się bardzo że mogłam je poznać i nadawać wyrazistości daniom. Pasty Podravka mnie przekonują i będą częstym dopełnieniem potraw w moim domu.



A czy używacie past warzywnych dla podkreślenia smaku Waszych potraw? Czy poznaliście już może pasty Podravka?





1 komentarz:

  1. Próbowałam tych past warzywnych i faktycznie są bardzo dobre. Dodawałam je do sosu do gulaszu - pychotka.

    OdpowiedzUsuń