16 maja 2017

Danonki w nowej odsłonie





Kolejna kampania, tym razem dostałam się do projektu z nowymi Danonkami. Nie ukrywam jak bardzo się ucieszyłam, gdyż moje dzieciaki uwielbiają mleczne produkty.  Danonki w nowej odsłonie dostępne  są w wielu wariantach smakowych.



Czy dzieciaki są zadowolone? Ba, pewnie że tak. Najbardziej do gustu przypadł im smak jagodowy, gruszka z brzoskwinią oraz waniliowy. Inne oczywiście też im smakowały, ale o te trzy powyższe smaki najbardziej się upominały.



Będąc mamą zwracam uwagę na to, żeby to co podaję swoim dzieciom, było nie tylko smaczne ale i wartościowe. A to mamy właśnie tutaj bo twarożek owocowy Danonek jest wzbogacony w wapń i witaminę D, które wspomagają prawidłowy wzrost i rozwój kości u dzieci. Jest to zbilansowana przekąska która dodaje energii. Co ważne – Danonki nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, żadnych barwników, sztucznych aromatów ani konserwantów.




Konsystencja twarożku jest w sam raz – jest gęsty co ważne, więc nawet mały szkrab może jeść bez obaw że większość wylądują nie tam gdzie trzeba.




Za plusem przemawia także jak już wyżej wspomniałam, szeroka gama smaków, każde dziecko znajdzie coś dla siebie. Pośród nich są:

  • truskawka,
  • wanilia,
  • jagoda,
  • banan,
  • jagoda z wanilią, 
  • malina z  bananem, 
  • truskawka z wanilią,
  • brzoskwinia z gruszką.



Super że producent pomyślał też o różnych wariantach wagowych, bo Danonki można kupić w kubeczkach po 50g lub 90g. Są one dostępne w czteropaku bądź ośmiopaku.



Nam nowe Danonki bardzo przypadły do smaku i na pewno będziemy po nie sięgać ręką na sklepowych półkach. Są idealne na drugie śniadanie do szkoły czy podwieczorek. My mówimy  „TAK!” Danonkom w nowej odsłonie!

Aczy Wasze dzieci próbowały już nowych Danonków? Jeśli tak podzielcie się swoimi opiniami.
Bardzo mi będzie miło jeżeli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz mój post. Zapraszam też na mój profil fb.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz