08 listopada 2016

Jogurt Naturalny Zott Primo z dodatkami





Po raz kolejny miałam okazję testować coś pysznego. Tym razem były to jogurty Firmy Zott z dodatkami. 

Zott Primo to połączenie jogurtu naturalnego z odrobiną przyjemności w postaci pysznych dodatków owocowych oraz musli. 

Mega pyszne, mega zdrowne i mega na drugie śniadanie czy szybki podwieczorek.
Zott Primo z dodatkami - w domu, do pracy, do szkoły.
To nie tylko pyszna przekąska ale także żródło cennego białka i wapnia. Jogurt zawiera też bakterie probiotyczne – spożywamy więc samo zdrowie. 


Osobiście uwielbiam jogurty naturalne i często sama dodaję do nich płatki owsiane, żurawinę, rodzynki czy gotowe musli, a tutaj mamy to wszystko w dwukomorowym opakowaniu – w jednym pojemniczku jogurt a w drugim słodki owocowy mus lub chrupiące musli.

Łatwo się otwiera i łączy obie części jogurtu. Jogurt ma delikatny smak. Ilość dodatków moim zdaniem idealna nie za dużo nie za mało. Po połączeniu dany dodatek jest wyczuwalny ale nie zmienia smaku jogurtu naturalnego – nie przesładza go i to jest w nim właśnie super, bo jednak chodzi tu głównie o jogurt naturalny a dodatek ma być tylko jego delikatnym uzupełnieniem.



Na rynku dostępne są różne opcje smakowe Zott Primo z dodatkami:

z musli 

  • Musli czekolada + banan
  • Musli tropikalne
  • Musli orzechowe
  • Chrupiące miodowe musli 

z owocami
  •  Soczysta wiśnia
  • Słodka jagoda
  • Rajska brzoskwinia
  • Słoneczna truskawka




Nie każdy lubi smak jogurtu naturalnego ale w połączeniu z dodatkiem owoców czy musli jogurt nabiera doskonałych walorów smakowych. Jak dla mnie ilość dodatków jest wystarczająca, choć mój syn stwierdził że mogłoby ich być więcej.
Osobiście najbardziej urzekły mnie jogurty z dodatkiem musli, mojego syna również, a córcia zakochała się w truskawce i jagodzie.



Dzięki testowaniu miałam możliwość zapoznać się z jogurtami Zott Primo z dodatkami i wiem że będą one często gościć w naszych brzuszkach.
Jeżeli w ciągu dnia chcesz zjeść coś zdrowego i pożywnego i lubisz smak jogurtu naturalnego to Zott Primo z dodatkami jest produktem stworzonym dla Ciebie! Na pewno jest stworzony dla mnie.

Ciekawe jak Wam posmakują nowe jogurty Zott? :) 


2 komentarze: